×

 

אני רוצה לנסות לגרום לך לחשוב מחדש על שיווק דיגיטלי!

פיטר דרוקר (Peter F.Drucker) אמר פעם:
"Do what you do best and outsource the rest״.
כלומר שווה להתמקד במומחיות שלכם, ולתת לאחרים לעשות את השאר.

במילים אחרות – מיקור חוץ (Outsourcing)

אין ספק שהשיטה מעולה עבור בעלי עסקים שצריכים שירותים חיצוניים שהם לא ליבת העסק.

תחומים נפוצים למיקור חוץ הם עיצוב גרפי, תכנות, משלוחים וכן… גם שיווק דיגיטלי!

במחיר של עובד בחצי משרה או פחות, אתם יכולים לשכור את שירותיהם של מומחים מכל העולם שיתנו לכם שירות מצויין ומקצועי בתחומים שאין צורך להעסיק עבורם עובד במשרה.

הטעות מספר 1 של עסקים שלוקחים חברת שיווק דיגיטלי

עסקים רבים לוקחים את שירותיהם של חברות פרסום ושיווק, במטרה שיביאו להם לקוחות חדשים.
המחשבה של רבים היא שאין להם זמן, כח ורצון לעסוק בכתיבת פוסטים, כתיבת מאמרים, צילום סרטוני וידאו או ניהול קמפיינים ולכן הם מעבירים את העבודה לחברה חיצונית.

על פניו נשמע הגיוני – אז איפה הבעיה??

העניין הוא שהמטרה של רשתות חברתיות היא להביא אותנו בצורה אותנטית באמצעות תמונות וסרטונים!

לחברות פרסום אין גישה ל״מאחורי הקלעים״ של העסק שלך, וההבנה שלהם בתחום העיסוק שלך מוגבלת מאוד, ובוודאות פחות טובה משלך.
לכן המחשבה שחברה חיצונית יכולה להביא את העסק שלך לידי ביטוי בצורה אותנטית ללא עזרתך היא אינה נכונה.

אז מה עושים?

משתפים פעולה!

תבינו שאתם חייבים לשתף פעולה עם חברת הפרסום: להצטלם, להבין את התהליך והכי חשוב – ליצור תוכן אותנטי כדי שיהיה לחברת הפרסום מה לקדם.

כמובן שאפשר להתייעץ ולקבל טיפים לגבי אסטרטגיית תוכן נכונה ומתאימה לעסק שלך, אבל בשורה התחתונה תהיו חייבים לשתף פעולה ולהביא את העסק שלכם לידי ביטוי ע״י יצירת תוכן איכותי ואותנטי שיעלה לרשת.

הכוונה היא למאמרים, סרטונים ביוטיוב, שאלונים, פוסטים בפייסבוק ועוד.

אם כך, אז למה אנחנו צריכים חברת שיווק דיגיטלי?

שאלה מצויינת, שאולי שווה להקדיש עבורה בלבד סרטון נוסף.
התשובה היא שהתפקיד של חברת השיווק היא לבצע את החיבור בינך לבין הלקוח הבא שלך.

איך עושים זאת?

  • קידום ממומן בפייסבוק
  • קידום ממומן בגוגל
  • קידום ממומן ב-Outbrain (פלטפורמה לקידום תכנים ברשת)
  • קידום אורגני של אתר האינטרנט
  • יצירת תכנים מורכבים יותר כמו בוט לפייסבוק, שאלון בחן את עצמך וסוגים נוספים של תוכן דינמי.
  • ביצוע התממשקויות ואוטומציה בתהליך השיווק – לידים שעוברים אוטומטית ל-CRM, קבלת התראות על לידים חדשים לאנשי המכירות,
  • וכן, גם העלאת פוסטים לפייסבוק וכתיבת מאמרים, אבל באמצעות תכנים איכותיים שאתם יוצרים ושולחים לחברת השיווק.

לסיכום, הדבר החשוב ביותר הוא שיתוף פעולה בכל הקשור ליצירת תוכן ביניכם לבין חברת הקידום שלכם!

בהצלחה!

 

 

מכירים מישהו שעשוי לאהוב את הסרטון? שתפו אותו, הוא ישמח!

Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp

יש לך שאלות או הערות? זה המקום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט