איך לדעת אם אתר האינטרנט שלך מביא תוצאות

[vdgk_video_sticky videotype=”youtube” src=”https://www.youtube.com/watch?v=7CS0_JwLJvY” height=”295″ width=”525″]

 

לקוחות רבים שואלים אותי למה אתר האינטרנט שלהם לא מביא מספיק לקוחות פוטנציאליים ופניות?

השאלה הראשונה שאני תמיד שואל אותם היא האם הם מודעים לתוצאות שהאתר מפיק היום?

התשובה שאני מקבל רוב הזמן מבעלי העסקים היא שאין להם מושג.
יש כאן בעיה רצינית! כאשר בעל עסק מנותק מהפעילות של אתר האינטרנט שלו, אין לו דרך לבצע פעולות שישפרו את האתר ואת התוצאות שהוא מניב.

אז כמה אנשים נכנסים בחודש לאתר שלך?

לפני שנלמד על דרכים להבין ולשפר את האתר, אנחנו צריכים לדעת כמה אנשים נכנסים בחודש לאתר.
אחת הסיבות הנפוצות לכך שאתרי אינטרנט לא מביאים תוצאות היא שפשוט אין להם מספיק כניסות של משתמשים חדשים.

במידה ולאתר שלכם יש כניסות רבות אבל אין מכירות/פניות – ייתכן שיש בעיה בהעברת המסרים שלכם.

בקיצור – חשוב לדעת באופן מדוייק כמה כניסות האתר שלכם מייצר בחודש!

מה מטרת האתר שלך?

אם מטרת האתר היא לקבל טלפונים ופניות, חשוב שתדעו באופן מדוייק כמה פניות נבעו כתוצאה ישירה מגלישה באתר.
אנחנו משתמשים בכלי שנקרא PayCall המאפשר לנו לבצע מדידה מדוייקת של שיחות הטלפון שנבעו כתוצאה מקמפיין ממומן.

אם אתם מנסים למכור מוצרים פיזיים או דיגיטליים, חשוב שתגדירו מטרות ומטרות משנה הניתנות למדידה בקלות.

מי הקהל הכי מדוייק שלך?

לאתר שלך נכנסים ממגוון ערוצים. ייתכן שיש לאתר כניסות שאפילו לא ידעת עליהם!
יכול להיות שנכנסים לאתר שלך מהפייסבוק, מתוצאות אורגניות בגוגל, מקפיינים ממומנים שונים או מפורטלים שפתחתם בהם חשבון והכנסתם פעם קישור לאתר.
מי הקהל שמבלה הכי הרבה זמן באתר? אלו קהלים נכנסים לאתר ומיד יוצאים ממנו?

 

בשורה התחתונה – מה שקובע זה איכות השימוש באתר, ולא בהכרח הכמות.

איך הלקוחות הפוטנציאליים משתמשים באתר?

פעם רבות אני נתקל באנשי שיווק ויזמים שפיתחו אובססיה לתנועה לאתר (Traffic), אך שכחו למדוד איך אנשים משתמשים באתר לאחר הכניסה אליו.
אם אני רואה למשל עמודים שאף אחד לא נכנס אליהם, אני מסיק מכך שהתוכן בהם לא מעניין את הקהל שלי.

אם למשל יש לך בלוג בנושא בישול ומתכונים, יכול להיות שניתן יהיה להסיק שהקהל שלך מתעניין הרבה יותר באוכל תאילנדי מאשר בקינוחים, וזה יגרום לך להסיק מסקנות ולייצר תוכן שמעניין את קהל היעד שלך.

מכירים אנשים שהסרטון יעזור להם? שתפו אותם! הם יודו לכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

יש לך שאלות או הערות? זה המקום

תגובות אחרונות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *